Hur det går till

Information

Ni som förening eller skolklass går in och fyller i kontakta oss formuläret. Tidpunkt för försäljningsperioden och önskad leveransvecka bestäms. Föreningspizzan bistår med marknadsmaterial för en framgångsrik försäljning (spridning i sociala medier)

Försäljning

Medlemmarna (försäljningsgruppen) marknadsför och säljer produkten till sin bekantskapskrets eller för eget bruk. Försäljningen sker genom spridning av budskapet via sociala medier, beställningar på arbetsplatser och offentliga inrättningar samt dörrknackning i ett specifikt bostadsområde. Vid försäljningstillfället meddelas tidpunkt för leverans. Samtliga medlemmar ansvarar för sina beställningar och lämnar dessa till utsedd kontaktperson som sammanställer dessa i Föreningspizzans beställningsformulär.

Leverans

Leverans sker till en bestämd plats där varje medlem mottar sina beställningar. Utleverans till slutkund bör ske samma dag, alternativ så lagrar medlemmen produkten i sin frys till slutkunden kan ta emot.

Betalning

Vid leverans så betalar slutkunden till medlemmen för sin beställning.

Jag förstår